Klik Sini Sama Tau Lepas Promote/List Blog Anda Kat Atas Tu (",)

Sunday, July 17, 2011

#38. Ads Terbaru Nuffnag

Assalamualaikum...
dan salam sejahtera....

Diharapkan pembaca sekalian sihat2 selalu...hehe

Entri kali ni nak update pasal iklan baru dalam nuffnag yang aku baru perasan...hehe
Xtau la kot2 aku baru sedar ka, pdhal iklan ni dah lama ka kt nuffnag, xtau la kan... =)

Ni iklan dia....MTV World Stage 2011

Amacam??? Menarik kan iklan ni...
Mungkin menarik bagi aku ja la tapi orang laen rasa besa ja ka...mana aku nk tau kan...hehe

Bagi aku menarik sebab band2 top turun Malaysia kot...kalau aku dok dekat Shah Alam memang aku nak pi dah ni...

Yela, sebab band2 yang turun ni bleh dikatakan suma favourite aku...hehe
Neon Trees top dgn lagu Animal....
30 Second to Mars pulak top dengan lagu The Kill, Yesterday pastu single terbaru King and Queen...setakat yang aku tau la..hehe
Beast dengan Pop Shuvit tu aku slow sket, x update sangat...hehe
Tapi kalau tak silap Beast band korea yang tengah top gak la ni...aku minat gak depa ni...

Kepada yang berminat, dapatkan tiket cepat2 ok sebab Ahad minggu depan dah nak mula MTV World Stage ni...hehe
Klu nak dapat tiket free dari Celcom, masuk peraduan kat atas ni dengan mengikut syarat2 yang telah ditetapkan...hehe

Kepada yang berminat nak join contest ni, Gud Luck yooo... =)

Setakat ni dulu...
Kalau da pa2 update nanti aku bgtau laen k...

Sekian,
Wassalam...

Credit: kalau MTV ni bawak Maher Zain pun ok gak rasanya... =)

Klik beribu lemon di sini...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...