Klik Sini Sama Tau Lepas Promote/List Blog Anda Kat Atas Tu (",)

Monday, June 11, 2012

#108. Update Euro Hanya RM1 Dengan Celcom

Assalamualaikum....
dan salam sejahtera kepada pembaca sekalian...

Aku comform suma pakat demam Euro kan la ni...
Mana satu team pilihan anda???

Setelah habis pusingan pertama ni, aku target France dgn Rusia boleh layak ke separuh akhir,
Tapi tu cuma andaian saja...



Sekarang, aku update pasal Euro melalui Celcom sahaja,
Package dia RM1/seminggu,
Murah ja kan, sehari dia hntar hampir 6 sms dekat aku update pasal Euro sahaja...hehe
Jadi, aku rasa servis ni berbaloi dan aku rasa tak rugi share dengan hampa semua...hehe

Ni cara2 nak melanggan update Euro melalui Celcom:

taip:
ON EUL dan hantar ke 26060

Mudah ja kan, jadi selamat mencuba dan semoga benda ni dapat membantu sedikit sebanyak peminat bolasepak Euro update pasal bola...

Sekian, terima kasih.

p/s: jgn lupa match Malaysia vs Singapore malam ni pukul 8.45 malam =)
Klik beribu lemon di sini...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...