Klik Sini Sama Tau Lepas Promote/List Blog Anda Kat Atas Tu (",)

Saturday, June 16, 2012

#110. Wanita Dipaksa Gugur Kandungan 7 Bulan

Assalamualaikum....

Kejadian ini berlaku di negara China di mana seorang wanita dipaksa menggugurkan kandungannya atas sebab tidak mampu membayar denda kepada kerajaan China kerana mempunyai anak lebih dari seorang.



Ini kerana kerajaan China mengamalkan polisi satu keluarga satu anak,
Jadi, kalau sapa nak anak lebih dari seorang kenalah bayar denda,
Dah lupa denda dia tu tapi banyak jugak la, bukan kena RM100 k.

Oleh sebab tidak mampu membayar denda tu, jadi wanita ini terpaksa menggugurkan kandungannya,
Dan di bawah ni ada video mengenai wanita tersebut, fikir-fikirkan...


Kandungan dia dah cukup sifat kot...hmm

Sekian, terima kasih
p/s: ramai yang berpendapat doktor yang menggugurkan kandungan ni adalah pembunuh yang sebenar.....
Klik beribu lemon di sini...

2 comments:

Manan Qayyim said...

sampai mcm tu skali...
teruknye...

NaimJamaluddin said...

tu lah, oleh sebab penduduk dia ramai sangat, jadi kerajaan China terpaksa buat polisi plek2 ni..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...