Klik Sini Sama Tau Lepas Promote/List Blog Anda Kat Atas Tu (",)

Thursday, August 11, 2011

#47. Semacam Dengan Shahir AF8???

Assalamualaikum...
dan salam sejahtera dan selamat menunaikan perkara2 yang mendatangkan pahala dalam bulan Ramadhan ni...

Entri kali ni nak cita pasal kebetulan...

kebetulan jaket yang aku pkai kadang2 pi kelas tu sama la pulak dengan jaket yang Shahir Af8 dok pakai...

Cer tengok, ni jaket aku....

dan, ni pulak jaket yang Shahir pakai...


Semacam kan, kan, kan....hehe

Tak sangka la pulak sama dengan artis...haha
Nak bukti lagi, tengok BiPop 7/8/2011 punya, ada gambar Shahir ni dok pakai jaket ni gak...

Dah la sket2, sat ni orang kata aku ni macam2 pulak...kata aku cewi pulak...
Padahal aku beli jaket ni kat kedai besa ja pun...
Saja ja post tema cam ni kali ni, syok2...hehe

Pembaca yang len pun, kalau ada yang sama dengan sapa2 pun ble la kongsi kat tempat komen bawah ni ok...

Sekian, setakat ni dulu kot...
Wassalam...

p/s: kebetulan @ suratan ni???? =)

Klik beribu lemon di sini...

3 comments:

aiman said...

kebetulan.,, haha

NaimJamaluddin said...

ank bguih kot aiman...pas sahur trus bw...haha
mmg kebetulan kot noh...

Anonymous said...

ahaahhaa..pweeiitt...nk ngorat shahir nie leh hahahaa:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...