Klik Sini Sama Tau Lepas Promote/List Blog Anda Kat Atas Tu (",)

Monday, May 23, 2011

#2. Share lagu sat: Soundtrack Nora Elena (TV3)





Assalamualaikum...


Entri kali ni xdak nk kongsi apa2 pn...
cuma nak kongsi lagu2 soundtrack Nora Elena (tv3) yg sedang bersiaran la ni...
tp xtau waktu siaran dia pkul berapa dan hari apa sebab kadang2 ja tgk cerita ni...hehe

setakat yang jmpa ni ada 3 lagu ja...

1st dari sofaz-dan bila esok
nak sedut lagu ni, klik kt sini >>>>http://www.mediafire.com/?gamqonau4x32d8f

2nd dari Asfan0terhenti di sini
nak sedut lagu ni, klik kt sini>>>>http://www.mediafire.com/?a8f77r9r7s5um6a

3rd dari Erry Putra feat. Reen Rahim-berubah
nak sedut lagu ni, klik kt sini>>>>http://www.mediafire.com/?i2twhvyp9j2lhc1

selamat mendengar....jika ada sebarang masalah, sila bgtau k...
pastu, dah sedut jangan lupa trma kasih pulk...hehe

stkt ni dulu, wassalam.... =)

Klik beribu lemon di sini...

2 comments:

Ali Junior said...

nora elena tu ceta apa weh?
bila plak hg dok tgok tb kat bilik aku ni? yg aku pasan hg dok tgok berita sukan ja.hahaha

empunYa blOg.... said...

haha...ptg2 hd pukui 7 tu lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...